Z pestrobarevné kopice látek a okamžité inspirace se rodí většina dětských hraček a součástí oblečení, nesoucích označení Háhruška. Od počátků z roku 1990 firma na trh uvedla na 50 originálních vzorů, zpravidla podle vlastních návrhů spolumajitelky společnosti Hany Hrušové.
K nejúspěšnějším modelům patří kapsář Mašinka, polštářek Budík, ale i polštářek Pivo, který se proslavil rovněž díky Budějovickému Budvaru.
Vlastní styl výrobkům propůjčuje především malovaný obličej a osobitý rukopis, přenášený z makety a pauzovacího papíru až do podoby výrobního střihu. Dobrou průpravou do světa hraček byla pro Hanu Hrušovou práce v dílnách českobudějovického Malého divadla. Do Záboří se firma přestěhovala v polovině 90. let, v současnosti zaměstnává na dvacet lidí z blízkého okolí.
Výroba hraček je záležitost sezónní, nakupují se většinou jednorázově před Vánoci. Má-li se zajistit práce pro středně velkou firmu na celý rok, není to snadné, navíc asijská konkurence je velmi tvrdá. Pomáhá šití dětských oděvů, výroba na zakázku a export. V zahraničí dnes zájem zákazníků prý překonává i obtížnou výslovnost českého názvu Háhruška.
Vane-li v prosinci vítr východní, špatnou naději mají nemocní.
O Františku Xaveru vítr fičí od severu.
"Jsme si blízcí hodnotami přesahujícími rámec jednoho života"